معرفی 137 :

 

شماره 3 رقمی ساده ای است که متعلق به شهرداری بوده و تمام شهروندان محترم  شیرازی می توانند برای تقاضای خدمات و یا اعلائم درخواست در تمامی حوزه های اجرایی مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند.

واحد ارتباطات مردمی سامانه 137 شهرداری شیراز با هدف  دریافت  دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر  شهروندان با مدیران ارشد و با هدف بهینه سازی و تسریع  در خدمت رسنی به شهروندان راه اندازی  گردیده  است .

سامانه ارتباطات مردمی 137 بستری مناسب جهت تسریع در انجام امور اجرایی توسط شهرداری  و ورود  شهروندان به عرصه مدیریت شهری است سامانه 137 جایگزین  مراجعات حضوری  شهروندان  به حوزه های مختلف  شهرداری می باشد . و شهروندان به  آسانی و با صرف وقت  می توانند درخواست های خود را با مدیران و کارشناسان  شهرداری مطرح نمایند .

در حال حاضر سامانه  ارتباطات مردمی 137 شهرداری شیراز در راستای  اصول شهروند مداری و مشارکت مردمی با 1 خط E1 به صورت 24 ساعته  پاسخگوی شهروندان می باشند

شهروندان محترم می توانند جهت تقاضای خدمات و پیگیری درخواست ها در تمامی حوزه های اجرایی با این سامانه  ارتباطات مردمی تماس حاصل نمایند .












 
تمامی حقوق این سایت متعلق به شهرداری شیراز می باشد
  
سامانه ارتباط  مردمی   شهرداری شیراز
سامانه ارتباط مردمی شهرداری شیراز


آخرین اخبار
           
   کل : ۱۳  نمایش ۱ الی ۴   ۱ ۲ ۳ ۴