تاریخچه مرکز

 

تاریخچه سامانه 137 شیراز :


سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری شیراز از بهمن ماه 1381 با چهار خط تلفن شروع به کار  کرد و  با چهار  کارشناس تا ساعت 14 بعد از ظهر پاسخگوی شهروندان بودند و  بعد از آن  پاسخگوی کارشناسان  از سال 84 تا ساعت 17 بعد از ظهر و از سال 86 تا ساعت 18  افزایش  یافت .

از سال 91 پاسخگوی کارشناس سامانه ارتباط مردمی 24 ساعته  گردید و  از اردیبهشت 95 تعداد خطوط به 1 خط E1 افزایش یافته و تعداد نیروها به 20 نیرو  که به  صورت 24 ساعته  و با نرم افزار جدید  و با حدود 400 موضوع پاسخگوی شهروندان  می باشند

 








 


۱۳۹۵/۰۹/۲۳
منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۸۳
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به شهرداری شیراز می باشد
  
سامانه ارتباط  مردمی   شهرداری شیراز
سامانه ارتباط مردمی شهرداری شیراز


آخرین اخبار
           
   کل : ۱۳  نمایش ۱ الی ۴   ۱ ۲ ۳ ۴